Banca Transilvania lanseaza BT Pay, aplicatie de tip wallet pentru cumparaturi si transfer de bani cu telefonul
- Detalii
- Categorie: IT & C
- Publicat: Marți, 30 Ianuarie 2018 15:25
- Scris de Cristina Vasiu Dordea
- Accesări: 4299
Banca Transilvania lanseaza BT Pay, aplicatie de tip wallet pentru cumparaturi si transfer de bani cu telefonul. Acesta devine portofel digital, schimband experienta la cumparaturi pentru clientii BT care au card de debit sau de credit Visa sau Mastercard, dar si cea de a trimite bani. Aplicatia poate fi descarcata din Google Play Store sau App Store, pe smartphone-uri cu Android si iOS si presupune adaugarea in format digital a cardurilor.
Lansarea marcheaza doua premiere: BT Pay este primul wallet din Romania care permite plati contactless, bazat pe tehnologie inteligenta de plata Visa Token Service si MasterCard Digital Enablement Service, respectiv este primul portofel digital din Europa de Sud-Est care foloseste serviciul token al Visa.
BT Pay inseamna colectia de accesorii de plata pe care Banca Transilvania le-a lansat pana acum - stickerul, ceasul si bratara contactless -, iar incepand de astazi, si aplicatia wallet.
Cu ajutorul BT Pay, clientii BT pot realiza urmatoarele:
Plati in tara si in strainatate, prin aproprierea smartphone-ului de terminelele contactless ale comerciantilor, functionalitate valabila pentru smartphone-urile cu sistem de operare Android, sistemul iOS nepermitand accesul NFC (Near Field Communication) pentru terte aplicatii.
Transfer de bani intre cardurile proprii si catre alte persoane care au card BT.
Consultarea detaliilor despre tranzactiile realizate cu cardul BT, soldul si, in cazul cardurilor de credit, sumele lunare de plata si punctele de loialitate STAR acumulate.
Accesarea ofertelor bancii si campaniilor partenerilor BT din programul STAR, dedicat celor care au carduri de cumparaturi de la Banca Transilvania.
Partenerii Bancii Transilvania pentru dezvoltarea BT Pay sunt: Visa; Mastercard; Endava, companie britanica de servicii si solutii IT cu o prezenta puternica in Romania si Inside Secure, lider global in securitatea dispozitivelor mobile.
Declaratii:
Banca Transilvania: Ömer Tetik, Director General:
„Prin BT Pay dorim sa oferim clientilor experiente noi atunci cand sunt la cumparaturi, cand doresc sa trimita bani sau sa verifice tranzactiile facute cu cardul BT. Apetitul clientilor bancii noastre pentru cumparaturile contactless este tot mai mare, cresterea fiind de peste 350% in decembrie 2017, fata de decembrie 2016. De asemenea, fiecare secunda inseamna 5 tranzactii realizate cu unul dintre cele 20 de carduri din oferta noastra. Lansarea BT Pay un pas mare pe care banca il face pentru a oferi clientilor servicii digitale”.
Visa: Catalin Cretu, director general pentru Romania, Croatia, Malta si Slovenia:
„Suntem onorati sa lansam impreuna cu Banca Transilvania primul portofel digital din Europa de Sud-Est care utilizeaza serviciul de tokenizare al Visa. Este un pas inainte semnificativ in parteneriatul de lunga durata pe care l-am dezvoltat cu BT, avand in vedere ca peste 2 milioane de posesori de carduri Visa emise de Banca Transilvania isi vor putea utiliza telefoanele mobile pentru plati rapide si sigure la milioane de comercianti din intreaga lume care accepta tranzactii contactless. Intrucat tehnologia contactless a fost adoptata cu entuziasm de catre romani in ultimii ani, suntem increzatori ca portofelul digital lansat astazi va deveni un succes in scurt timp”.
MasterCard:Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard:
„Ne bucuram ca, alaturi de partenerii de la Banca Transilvania, am reusit sa lansam inca unul dintre proiectele care contribuie la dezvoltarea segmentului de plati electronice. Este cu atat mai imbucurator cu cat se intampla chiar la 10 ani de la momentul lansarii de catre Mastercard, in premiera, a platilor contactless, o optiune de plata cu o evolutie fulminanta. Mastercard va continua sa se implice in mod constant si sustinut in asigurarea accesului la plati simple, rapide si sigure, iar primul wallet care permite plati contactless este un reper important in materializarea eforturilor in aceasta directie‟, a declarat Cosmin Vladimirescu, General Manager Mastercard.
Banca Transilvania este liderul pietei cardurilor din Romania, cu peste 3 milioane de carduri in portofoliu si peste 20% cota de piata privind volumele tranzactionate cu cardul.
Articole similare:
Stiri noi:
- Techcelerator, primul program de accelerare din România care oferă finanțare startup-urilor de tehnologie - 01/02/2018 11:56
- Autismul virtual, boala care îi afectează pe copiii care stau în faţa tabletei. Pericolul la care îţi expui micuţul - 01/02/2018 09:17
- WhatsApp este utilizată de 1.5 miliarde de utilizatori lunar - 01/02/2018 07:52
Stiri mai vechi:
- Piaţa locală de accesorii pentru telefoane mobile a depășit 10 milioane de unităţi, în 2017 - 22/01/2018 10:58
- Portalul instanţelor de judecată, blocat de hackeri - 15/01/2018 10:34
- Cum au ajuns multinaţionalele să controleze piaţa IT? - 07/12/2017 09:12
- Soluții digitale inovatoare premiate la Transilvania Tech Industry Awards Cluj - 05/11/2017 09:12
- Cluj TechFest 2017: A doua ediție a celui mai mare festival de tehnologie din România - 25/10/2017 11:02
- S-a lansat aplicatia FIBA EuroBasket 2017 - 28/08/2017 13:09
- TechFest, primul festival din Transilvania dedicat tehnologiei, se extinde din Cluj la Iași și Timișoara - 17/08/2017 12:15
- ROBOTUL HIPHI, SOLUȚIA INTELIGENTĂ PENTRU ADMITEREA LA FACULTATE - 14/07/2017 13:07
- BrainyAnt, platforma care îţi permite să testezi roboţi online, câstigă biletul spre Silicon Valley în competiţia din cadrul Techsylvania - 22/06/2017 19:57
- Prima platformă de e-fulfillment din România se extinde în Bucureşti şi Cluj, după o investiţie de 250.000 euro - 08/06/2017 14:30
- Risky Business anunţă a doua investiţie: 20.000 de euro în soluţia de interviuri SkillView - 25/05/2017 11:29
- NASA Space Apps Challenge revine la Cluj, Timisoara si Bucuresti - 24/04/2017 12:02
- Atelier Digital Google - Studiu de caz: Orientare în carieră - 28/03/2017 13:55
- ALBA IULIA SMART CITY - ETAPA DE HACKATHON A PROGRAMULUI NAȚIONAL INNOVATION LABS - 8-9 APRILIE 2017 - 27/03/2017 17:54
- Risky Business anunţă prima investiţie: 70.000 de euro pentru casa de marcat virtuală Ebriza - 26/03/2017 13:11