Articole
Peditel 1791 a preluat în primele 10 luni din 2017 peste 43.487 de apeluri
- Detalii
- Categorie: Companii
- Publicat: Vineri, 08 Decembrie 2017 12:25
- Scris de Business Forum
- Accesări: 1191
Serviciul PEDITEL1791(*1791 Digi) este un call center pediatric medical non stop, deservit de 15 medici specialiști/primari. Programul de lucru este structurat pe ture si gardă.
Serviciul funcționează non stop, fiind deservit de 1 medic/tură sau gardă. Serviciul dispune de 26 de protocoale medicale, 1 centrală telefonică tip VOIP și 1 soft medical. Apelurile sunt preluate în ordinea cronologică a intrării în centrală.
Peditel 1791 se adresează oricărui părinte care dorește să obțină un sfat medical pentru afecțiuni fără risc vital pentru copilul său, NU pentru urgențe care se vor adresa 112 si Unităților de Primiri Urgențe.
Peditel 1791 este o inițiativă comunitară de implicare socială, implementată de către FUNDAȚIA PĂRINȚI DIN ROMÂNIA.
Sfaturile acordate de medicul de gardă sunt sfaturi de intervenție rapidă. Peditel 1791 nu înlocuiește consultul medical și NU este o alternative la 112.
PEDITEL 1791 este un număr cu tarif normal valabil în rețeaua: Vodafone, Orange, Telekom (DOAR pentru cartelele prepay Telekom trebuie să aveți credit în eurocenți, nu minute naționale sau oferte speciale conform solicitării operatorului Telekom) . Apelarea din rețeaua Digi fix si mobil se face la *1791
Motivul apelului se înscrie în problematica medicală specifică perioadei estivale, a caniculei și insolației, peste 37% dintre apeluri având ca protocol Febra, 27% - Diareea și 17%- Vărsăturile.
Majoritate apelurilor au provenit din județele: București- 30%, Cluj- 29% și Constanța- 17%.
Judetul Alba se situează in top 12 județe de apelare la nivel national.
Cea mai aglomerată zi a fost sâmbătă, 14 octombrie, fiind preluate 206 apeluri.
Cea mai aglomerată lună a fost luna octombrie, când medicii Peditel 1791 au preluat, cu o linie de gardă, peste 5.206 apeluri, ce reprezintă 1% din numărul total de copii care ajung anual în UPU, la nivel național.
Totoadată, pentru primele 10 luni ale anului 2017, medicii Peditel 1791 au rezolvat 43.487 de cazuri, dintre care: 74% dintre acestea au primit ca soluție medicală sfaturi aplicabile de către părinte acasă. Până la finalul anului 2017, se estimeaza preluarea a peste 53.000 de apeluri, ce reprezintă 10% din numărul total de copii care ajung, la nivel național în Unitățile de Primiri Urgențe.
Menționăm că in 2016, serviciul Peditel 1791 a preluat 25.090, în 2015- 11.907 apeluri, iar în 2014- 6.848 apeluri. De la lansarea Peditel 1791, din 2014, în fiecare an s-a dublat numărul de apeluri, fiind singurul serviciu din România cu aceasta creștere accelerată.
Dacă in 2014, numarul mediu de apeluri pe zi a fost de 19, in 2015 a ajuns la 33, iar în anul 2016 apelurile au crescut la 69 pe zi. În primele10 luni ale anului 2017, numărul mediu de apeluri pe zi este de 149. Comparativ cu primul an de funcționare- 2014, numarul mediu de apeluri pe zi a crescut cu 700% în doar primele luni ale anului 2017.
De la lansarea serviciului Peditel 1791, medicii au preluat peste 87.000 de apeluri, iar numărul total de minute vorbite depășește 563.000 minute.
Durata medie a unui apel este de aproximativ 6.5 minute.
Sfaturile acordate prin telefon de medicul de gardă sunt de intervenție rapidă, serviciul Peditel reușind în acest fel să rezolve telefonic cazurile care nu necesită prezentare la medic și, în consecință, să preia din presiunea exercitată pe Unitățile de Primiri Urgențe.
Fundația Părinți din România a fost înființată în anul 2005 ca un grup de inițiativă al părinților din Cluj, coagulați în jurul site-ului www.parinticlujeni.ro, cu scopul de a informa și a reprezenta clujenii cu copii, viitorii parinți, precum și pe toți cei interesați de problemele copiilor din județ. Din 2009, grupul de părinți clujeni s-a transformat în Fundația Părinți Clujeni, care în 2012 a devenit Fundația Părinți din România. Misiunea fundației este de implicare în comunitate și capacitarea tuturor factorilor interesați: comunitate, autorităti, companii de a găsi soluții pentru o viață mai bună, prin valori ca: integritate, respect, empatie, responsabilitate și civism. Fundatorul fundației este antreprenorul clujean Cătălin Chiș.
Articole similare:
Stiri noi:
- ENDAVA DEVINE UN JUCĂTOR IT GLOBAL PRIN FUZIUNEA CU VELOCITY PARTNERS - 13/01/2018 13:04
- Imagine publicitara considerata rasista retrasa de Compania H&M - 10/01/2018 15:41
- Posibilitatea de a participa gratuit la o sesiune despre managementul operatiunilor, la EMBA University of Hull Cluj-Napoca, in 18-21 ianuarie - 09/01/2018 20:56
- “Ziua porţilor deschise”, AJOFM Mureş - 13/12/2017 09:24
- Cum vrea TAROM să scape de pierderi? - 13/12/2017 07:18
Stiri mai vechi:
- ARACO a premiat Iridex pentru calitate în construcţii - 08/12/2017 08:27
- CLUJANA, un brand al Clujului de peste un secol, LA UN PAS DE ÎNCHIDERE sub ochii lui Alin Tişe! - 07/12/2017 11:00
- Modalitatea în care devin internaţionale afacerile româneşti - 04/12/2017 13:10
- „Noul produs al anului 2017” - Milestone XProtect Professional+ - 04/12/2017 12:42
- Atacurile ransomware vizează acum companiile - 04/12/2017 08:56
- Bosch doreşte extinderea pe o "piaţă care valorează miliarde" - 04/12/2017 07:37
- Asiguratorul CertAsig: crestere de 12% in primele 9 luni din 2017 - 29/11/2017 12:17
- Afla cine te asigură împotriva teroriştilor in România. - 28/11/2017 12:24
- TAROM: Catastrofă Financiară! - 07/11/2017 07:28
- Lucian Aldescu, DPD: "Clujenii au primit cu 10% mai multe colete"! - 02/11/2017 09:12
- IKEA: Posibilitatea construirii de locuinţe şi în marile oraşe din România! - 27/10/2017 11:54
- Munich Re - Anunţarea pierderilor financiare masive din cauza uraganelor! - 27/10/2017 06:39
- Încheierea formării celui mai mare proprietar de clădiri de birouri din România! - 06/10/2017 06:41
- Abandonarea unei companii cu active de sute de milioane! - 05/10/2017 06:49
- Compania Amazon: Posibilitatea cumpărării magazinului Carrefour! - 29/09/2017 08:14