Ma01282020

Last updateJoi, 16 Ian 2020 4pm

Back Sunteți aici:Home

Articole

Expoziţia Auto de la Frankfurt!

mb-project-oneEdiția din 2017 a IAA (Internationale Automobil-Ausstellung), eveniment care scoate în evidență, prin majoritatea exponatelor, reorientarea industriei auto către digitalizare.

Sub titulatura „Future Now” („Viitorul acum”), organizatorii germani vor să demonstreze că mașinile considerate futuriste sunt, de fapt, exponenți ai prezentului.Cea de-a 67-a ediţie a celei mai mari expoziţii germane de automobile, eveniment inclus în categoria saloanelor auto mondiale, şi-a deschis în această dimineaţă porţile pentru reprezentanţii presei şi specialişti. În halele imense de la Messe Frankfurt, zeci de premiere mondiale ale producătorilor de maşini şi componente strălucesc în lumina reflectoarelor încrezătoare în trecerea cu brio a ultimului test înante de intrarea pe piaţă.

Aşa cum revista Capital a anunţat deja, printre vedete se numără două vehicule care au ca ţară de origine România. Dacia Duster 2 şi Ford EcoSport sunt două SUV-uri de mici dimensiuni produse la Mioveni, respectiv, Craiova, care deja au atras privirile a sute de vizitatori. Alături de acestea, modele ale unor mărci cunoscute precum Renault, Volkswagen, Citroen, Audi, Skoda, Opel, Seat, Mercedes-Benz sau Porsche îşi aşteaptă cuminţi momentul de glorie al prezentării în faţa celor câteva mii de jurnalişti sosiţi din toate colţurile lumii.Inevitabil, mulţi dintre aceştia, încă se întreabă de ce lipsesc de la IAA 2017 mărci importante precum Alfa Romeo, DS, Fiat, Infiniti, Jeep, Nissan, Peugeot, Mitsubishi sau Volvo. Dincolo de explicaţiile publicate ieri de Capital, merită menţionată declaraţia lui Matthias Wissmann, preşedintele Asociaţiei Industriei Auto Germane (VDA), organizatorul expoziţiei. „IAA are loc în vremuri neobişnuite. Starea de spirit a publicului şi a politicienilor este extrem de provocatoare. Publicaţia germană Automobilwoche a «lovit cuiul în cap» titrând «Niciodată IAA nu a avut o asemenea încărcătură politică». Și aici nu ne referim doar la campania electorală din Germania, ci şi la dezbaterea aprinsă privind viitorul motoarelor diesel”.

Prin urmare, pe lângă digitalizare, conectivitate, reducerea emisiilor poluate şi elementele de deplasare autonomă, constructorii se luptă să găsească soluţii viabile pentru a oferi cumpărătorilor alternative la propulsia convenţională.

Printre cele mai importante noi vehicule din totalul de 228 de premiere mondiale, 64 de premiere europene şi 39 de studii de design se numără modele uimitoare precum Audi A8, Bentley Continental GT, BMW M5, X3 sau X7 Concept, Citroen C3 Aircross, Ford Mustang, Hyundai Kona, Kia Stonic, Land Rover Velar, Mercedes-Benz Clasa S Coupe şi Cabrio, ED A Concept şi AMG Project One, Mini Electric Concept, Opel Gradland X, Renault Symbioz, Seat Arona, Skoda Karoq, Volkswagen T-Roc şi I.D. Cross Concept. Despre toate acestea veţi putea afla detalii de la echipa Capital aflată încă de ieri la Frankfurt.

Sursa: capital.ro