Lun10212019

Last updateMie, 16 Oct 2019 5pm

Back Sunteți aici:Home

Articole

KLM, prima companie aeriană cu cont confirmat de WhatsApp Business!

boardingpass-whatsappWhatsApp și KLM Royal Dutch Airlines au demarat un test unic pentru un nou serviciu pe WhatsApp.

Astfel, compania aeriană oferă acum clienţilor săi informaţii despre confirmarea rezervării, notificari de check-in, îmbarcare, actualizarea statusului de zbor şi răspunde la întrebări în 10 limbi diferite direct pe WhatsApp, prin intermediul aplicaţiei oficiale WhatsApp Business.

Potrivit unui comunicat de presă, aplicatia a fost pusă în funcţiune în câteva ţări deja, iar serviciul va deveni disponibil pe scară largă în următoarele săptămâni.
Prin platformele sociale, KLM primeşte peste 100.000 de menţiuni în fiecare săptămână, dintre care 15.000 sunt întrebări sau remarci. Acestora le răspund în mod personal mai mult de 250 de agenţi, care formează cea mai mare şi cea mai dedicată echipă de social media din lume.

Pe WhatsApp, Facebook, Messenger, Twitter, LinkedIn, WeChat şi KakaoTalk, KLM oferă răspunsuri clienţilor săi 24/7 in 9 limbi diferite: olandeză, engleză, germană, spaniolă, portugheză, franceză, chineză, japoneză şi coreană. În timpul orelor de program, KLM oferă de asemenea servicii în limba italiană. De altffel, a fost şi prima companie aeriană din lume care a oferit clienţilor săi opţiunea de a primi documente de zbor şi actualizări prin Messenger, Twitter şi WeChat.

Sursa: capital.ro

Stiri mai vechi: