Dum12152019

Last updateMie, 20 Noi 2019 6pm

Back Sunteți aici:Home

Articole

Trofeul UEFA Champions League a atras peste 8.000 de fani în cadrul turneului din România

IncreaseTrofeul UEFA Champions League adus în România cu sprijinul UniCredit şi expus în Piaţa George Enescu din capitală s-a bucurat de un real succes în rândul pasionaţilor de fotbal, atrăgând circa 8.300 de vizitatori la nivel naţional.

Trofeul UEFA a ajuns pe 4 octombrie în Bucureşti, în cadrul unui spectaculos turneu european prezentat de UniCredit, care a demarat în capitala Germaniei, Berlin, traversând Ungaria, România, Bosnia-Herţegovina şi Bulgaria, pe parcursul a 5 săptămâni.

În România, Trofeul a intrat prin Vama Nădlac, poposind pentru o zi în Timişoara (30 septembrie), apoi în Cluj-Napoca (1 octombrie) şi Braşov (2 octombrie). În fiecare oraş, publicul larg a putut admira Trofeul şi a putut fotografia acest simbol al excelenţei în fotbal, împărtăşind această experienţă unică pe reţelele de socializare.

„Am încheiat un al doilea Trophy Tour în România, care s-a desfăşurat remarcabil şi a fost presărat cu momente unice de entuziasm, pe care le-am împărţit cu fanii fotbalului si nu numai. Ne bucurăm că am avut un public atât de numeros. UniCredit este partener oficial UEFA Champions League încă din 2009, o asociere de succes, care ne onorează, cu atât mai mult cu cât încercăm întotdeauna să facem lucrurile în acest spirit al excelenţei, ridicându-ne la asteptarile clienţilor şi partenerilor noştri”, a spus Anca Nuţă, Director Identitate & Comunicare, UniCredit Ţiriac Bank.

În total, peste 8.000 de români au fost aproape de mult râvnitul Trofeu şi de Ambasadorul UEFA Champions League Trophy Tour 2013 în România, Miodrag Belodedici, prezent pe tot parcursul turneului.

„Am parcurs împreună cu UniCredit drumul Trofeului prin ţară, de la Vama Nădlac în Timişoara, apoi în Cluj şi Braşov, pentru a ajunge într-un final în capitală. În fiecare oraş, m-a emoţionat reacţia oamenilor, în special entuziasmul copiilor. Am putut retrăi astfel emoţiile care au însoţit cele mai importante momente ale carierei mele, ceea ce a făcut din acest turneu o experienţă de neuitat”, a spus Miodrag Belodedici.

În Bucureşti, Unicredit a pregătit expoziţia UniCredit Walk of Champions, amplasată în Piaţa George Enescu, unde timp de trei zile publicul larg a avut acces gratuit pentru vizionarea Trofeului în intervalul 4 – 6 octombrie.

Trofeul a fost expus într-un “balcon ceremonial”, pentru a-i transpune şi mai mult pe vizitatori în atmosfera de sărbătoare. În plus, fanii fotbalului au avut ocazia de a trăi mult mai intens experienţa Trophy Tour 2013, admirând obiectele de colecţie din expoziţie. Anul acesta turneul Trophy Tour 2013 a adus în premieră o serie de schimbări interesante, împreună cu o aventură multimedia captivantă pentru utilizatori. Un elaborat sistem RFID a permis vizitatorilor o înregistrare simplă, care le-a permis ulterior să interacţioneze direct cu fiecare eveniment expoziţional oferit – de la informaţii exclusive despre suveniruri UEFA Champions League, la uimitoare caracteristici de realitate augmentată, la participarea la jocuri şi concursuri. Peste 3.600  de vizitatori şi-au activat cardul pentru RFID, bucurându-se de experienţa Trophy Tour 2013.

O altă noutate remarcabilă a turneului de anul acesta a fost prezenţa proaspăt-numitului Ambasador Oficial UniCredit pentru UEFA Champions League, Fabio Capello care a însoţit Trofeul şi în Bucureşti, fiind disponibil pentru o sesiune de semnare de autografe.

UEFA Champions League Trophy Tour a devenit o punte foarte importantă pentru UniCredit în legătura cu fanii, de-a lungul anilor. În cele patru turnee anuale anterioare, Trofeul a vizitat în total 13 ţări europene diferite, parcurgând peste 10.500 km pentru a ajunge la 480.000 de fani şi a le oferi oportunitatea extraordinară de a face peste 116.000 de fotografii cu trofeul iconic.

După lansarea de la Berlin din 20 septembrie, UEFA Champions League Trophy Tour 2013, Trofeul a staţionat în Budapesta/ Ungaria (27 - 29 Septembrie) şi desigur în Bucureşti urmând să poposească în Sarajevo/ Bosnia-Herţegovina (11 - 13 Octombrie) şi Sofia/ Bulgaria (18 - 20 Octombrie).

Despre UniCredit

UniCredit este una dintre băncile comerciale europene de top, cu o prezenţă puternică în 20 de ţări europene şi având reprezentanţe pe aproximativ 50 de pieţe, cu circa 9.200 de sucursale. În Europa Centrală şi de Est, UniCredit deţine cea mai mare reţea bancară internaţională, cu aproximativ 3.700 de sucursale şi puncte de lucru.

Grupul este prezent pe următoarele pieţe: Austria, Azerbaidjan, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Croaţia, Republica Cehă, Estonia, Germania, Ungaria, Italia, Letonia, Lituania, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Slovenia, Turcia şi Ucraina.

Despre UniCredit Ţiriac Bank

UniCredit Ţiriac Bank este parte a grupului UniCredit, banca europeană de top cu reţeaua cea mai extinsă din Europa Centrală şi de Est. În România, UniCredit Ţiriac Bank este una dintre principalele instituţii financiare, oferind servicii şi produse de înaltă calitate pentru 596.000 de clienţi, prin intermediul a 188 sucursale. Banca îşi propune să menţină permanent clientul în centrul activităţilor sale, să fie un partener cu care se lucrează uşor şi să fie o parte activă a comunităţilor în care îşi desfăşoară activitatea.
Grupul UniCredit este prezent pe piaţa din România şi prin intermediul partenerilor: UniCredit Leasing Corporation, UniCredit Insurance Broker, Pioneer Asset Management, UniCredit Consumer Financing (UCFin) şi UniCredit Business Integrated Solutions (UBIS).