Ma12102019

Last updateMie, 20 Noi 2019 6pm

Back Sunteți aici:Home

Articole

Supremia Grup deschide primul magazin "Poveşti cu condimente"

IncreaseSupremia Grup inaugureză vineri, 11 octombrie 2013, de la ora 11:00 primul magazin "Poveşti cu condimente". Locaţia care va găzdui cele peste 200 de produse va fi în incinta Polus Center Cluj.

Cei pasionaţi de bucătărie, amatori sau profesionişti, pot găsi aici condimente naturale, ierburi aromate, legume deshidratate, produse pentru patiserie, amestecuri de condimente, produse pentru slăbit, seminţe şi multe alte ingrediente alimentare. Toate produsele vor fi vândute la vrac, astfel încât clientul poate cumpăra exact cât are nevoie şi se poate asigura că va găti tot timpul cu ingrediente proaspete. Mai mult, pe rafturile magazinului vor fi şi o varietate de accesorii de bucătărie, de la râşniţe şi borcănaşe la şorţuri şi naproane.

"Poveşti cu condimente" este un brand ce aparţine companiei Supremia Grup, cel mai mare producător de ingrediente alimentare din România. În fabrica modernă de la Alba Iulia, condimentele sunt procesate în condiţii de maximă siguranţă, conform normelor europene. Pentru toate produsele cumpărate din acest magazin, Supremia Grup garantează calitatea şi siguranţa.

"Suntem un nume cunoscut în industrie, însă pe piaţa consumatorilor finali avem o notorietate scăzută, lucru normal pentru o companie de tip B2B (business to business).  Am lansat acest proiect pentru a oferi şi clienţilor finali şansa de a gusta condimente de calitate. Savoarea este una dintre valorile după care trăiesc: să simţi savoarea în fiecare moment al vieţii şi implicit savoarea din mâncare. Iar pentru asta avem nevoie de condimentele potrivite. Aşa cum pe partenerii de afaceri îi sfătuiesc să caute soluţii şi reţete inovative, pe clienţii magazinului îi provoc să descopere cât mai multe arome şi să fie cât mai creativi în bucătărie." spune dr. ing. Levente Hugo Bara, directorul general Supremia Grup şi cel care a urmărit atent orice detaliu legat de derularea proiectului.

Acest proiect este mai mult decât un magazin, el are şi un rol educativ. Sunt puţini cei care cunosc diferenţa dintre chimen şi chimion sau cei care ştiu cum arată anasonul stelat, de aceea Supremia Grup şi-a propus să le arate consumatorilor că paleta ingredientelor cu care pot aroma mâncarea este mult mai largă decât condimentele de bază.  Aşa cum îi spune şi numele, fiecare produs va avea povestea lui, care va fi spusă de consultantul de vânzări din magazin, de ziarul lunar pe care îl vor publica şi în curând de site-ul www.povesticucondimente.ro.

Magazinul din Polus Center Cluj este primul dintr-un viitor lanţ de magazine de acest gen. Locaţia din oraşul ardelean a fost votată de către angajaţii companiei Supremia Grup care, în proporţie de 82%, au plasat Clujul ca oraşul unde doresc să vadă primul magazin. Întrebaţi de ce au avut această alegere, răspunsul lor a fost hotărât: „Vrem să ne mândrim prietenilor cu compania la care lucrăm!“